Ticketscan

Veel gestelde vragen

Ik heb een ticket gekocht maar nog geen e-mail ontvangen?

Zodra de betaling is ontvangen wordt er een e-mail verstuurd met je ticket(s). Afhankelijk van je bank kan dit soms enkele minuten duren. Wacht dus altijd minimaal even vijf minuten op je e-mail.

Heel soms blijft de e-mail in een SPAM-folder "hangen" van bijvoorbeeld Gmail of Hotmail. Kijk daar eerst even.

Kun je niets vinden stuur dan svp een e-mail naar support@ticketscan.nl en vermeld daarin je naam, het desbetreffende evenement, tijdstip (ongeveer) van de bestelling en het e-mailadres dat je hebt gebruikt tijdens je bestelling.

In veel gevallen blijkt dat er een tikfout is gemaakt in het e-mail adres. Wij kunnen dat snel zien en alsnog je tickets naar het juiste adres kunnen opsturen.

Ik ben nieuw bij Ticketscan, waar begin ik?

Je kunt het beste starten door een account aan te maken en gewoon rond te kijken en te testen. Het is erg eenvoudig en je kunt niets fout doen!

Wat kost ticketscan?

Ticketscan is 100% gratis voor organisaties. Wij rekenen een fee van 1 euro per ticket aan de bezoeker. Deze fee wordt direct afgerekend zodra het ticket wordt betaald. Als organisatie hoef je dus verder niets te doen.

Zit ik vast aan ticketscan zodra ik me aanmeld?

Nee! Je gebruikt ticketscan gewoon zolang jij wilt. Geen verplichtingen en je hoeft ook niet op te zeggen wanneer je wilt stoppen.

Kan ik ook tickets verkopen via een eigen verkooppunt?

Ja, je kunt kosteloos tickets afdrukken en zelf verkopen bij een offline adres.

Hoe ontvang ik mijn geld?

Je bezoekers kunnen betalen via iDeal, Creditcard of Paypal. Alle inkomsten komen op een speciale rekening van ticketscan binnen. Binnen max. 5 dagen na het evenement staat het geld op je rekening.

Het is ook mogelijk om tussendoor al de inkomsten van de kaartverkoop te ontvangen, of bijvoorbeeld iedere keer als een bepaald bedrag is bereikt.

Er zijn geen kosten verbonden aan overboekingen en uiteraard ontvang je een duidelijke specificatie voor ieder evenement.

Op welke manieren kunnen bezoekers betalen in mijn shop?

Je bezoekers kunnen betalen met iDeal, CreditCard en Paypal.

Zijn mijn gegevens en die van bezoekers veilig?

Het verzenden van vertrouwelijke informatie gaat altijd via een beveiligde (https) verbinding en alle gegevens worden dagelijks gebackupped.

Ticketscan heeft servers op verschillende continenten die elkaar continu in de gaten houden. Mocht een server problemen ondervinden dan neemt een andere server het automatisch over. Op deze manier zijn beschikbaarheidsproblemen zo goed als uitgesloten.

Ons systeem is met zorg ontwikkeld volgens strenge beveiligingseisen. Het barcode systeem is waterdicht!